Инженерна електроника с TINUSAUR

Тинузавър е миниатюрен компютър, който може да се сглоби и програмира, предназначен за деца, които искат да научат програмиране и да се запознаят със света на електрониката. 

Школа DSIT Academy

Курсове по математика за деца, програмиране, дизайн, роботика, електроника, 3D моделиране.

1

Продължителност

16 часа по 40 мин.(1 учебен час)

2

Учебни занятия

Присъствено в академия „DSIT Academy”( Комплекс “Виста М”, етаж 3)

3

Подходящ е за дeца

Над 9 години / 3-ти клас Напълно начинаещи, с интерес към електрониката, компютрите и програмирането.

4

Цена на курса

300 лева

Започваме със сглобяване на платките. Запояваме с поялник. Научаваме какво е ток, напрежение, съпротивление, както и повече за компонентите на нашата платка. Запознаваме се с основни закони на физиката и други природни науки.

Получаваме малък компютър, който сме си сглобили сами - от нулата

Пишем програми с блокове или на езика С с помощта на платформата Блоктину. Научаваме както е алгоритъм и програма, както и какво е променлива, условен преход, цикъл и много други.

Създаваме интересни проекти, работим в екип, правим презентации. Научаваме как да правим връзка между физичните явления в заобикалящия ни свят и софтуера.

Какво те очаква!

Залагаме на сериозен инженерен подход (работим с електронни платки и микроконтролери).

В началото учениците се запознават с основни понятия от физиката, механиката и електрониката, за да могат смело да надградят с усвояването на уменията по запояване, проектиране и конструиране на техните роботизирани проекти.

По време на курса учениците се запознават с разнообразни микроконтролери, като обучението стартира със сглобяването на собствен микроконтролер – Тинузавър /Tinusaur/, който е българска разработка на Невен Боянов /партньор на DSIT Academy/.

Съдържание на учебния план за курса

Запознаване с курса
Сглобяване на платка Тинузавър
Сглобяване на основна платка Тинузавър
Сглобяване на допълнителна платка с два светодиода LEDx2
Сглобяване на допълнителна платка с различни компоненти EDUx4IO
Инсталиране, настройка и ползване на средата за визуално програмиране

I Програмиране – Hello, World. Първа програма. Период и честота на сигнал.
II Програмиране – Бързо-мигащ светодиод. Метод на двоичното делене (търсене).
Ill Програмиране – Дължина и ширина на светлинни импулси. Модулация и широчинноимпулсна модулация.
IV Програмиране – Усъвършенстване на кода чрез използване на променливи и цикъл.
V Програмиране – Дефиниране на функция.
VI Програмиране – Използване на функция в друга функция.
VII Програмиране – Усъвършенстване на програмите.
VIII Програмиране – Кодиране на шифър

IX Програмиране – Използване на бутон и светодиод
X Програмиране – Състояние на система, De-bounce, отрицание на логическа функция
XI Програмиране – Генериране на звук.
XII Програмиране – Комбиниране на светодиод, бутон и бъзер.
XIII Програмиране – Интерфейс за управление с един бутон.
XIV Програмиране – Характеристики на звук и генериране на мелодии.
XV Програмиране – Фоторезистор
XVI Програмиране – Отчитане промяната на светлината чрез диференциален метод.

Разработка на проекти
Тестване и усъвършенстване на проекти
Представяне на проектите

Как провеждаме уроците?

На фокус в уроците

В курса ни инженерна електроника с Tinusaur се фокусираме върху изучаването на програмиране и основите на микроелектрониката.
Преподаваме практически знания и надграждаме училищните. Развиваме интерес към науките от професиите на бъдещето.

Компоненти на електрониката

Нашите опитни преподаватели ще ги запознаят с електронни части, конструктивни компоненти, микроконтролер, входни устройства (резистор, фоторезистор, променлив резистор, ултразвуков сензор, термистор, контактен ключ) и изходни устройства (сервомотори, светодиоди). Децата ще се научат как правилно да запояват и програмират тези елементи за различни задачи.

Визуално блоково програмиране

Готовите сглобени платки могат да се програмират с помощта на блокчета, които се нареждат като пъзел или с писане на код на езика C, за да изпълняват различни команди и алгоритми. Ще работите по интересни проекти със светлинни и звукови ефекти, например светофарна уредба или алармена система, както и по мн. др. идеи. Докато се забавлява и играе, вашето дете ще научи основни принципи на програмирането, както и да усвои важни умения, необходими за професиите на бъдещето.

Коя е най-добрата възраст за започване на обучение?

Курсовете, базирани на Платформата Тинузавър, са насочени към ученици на поне 9 години като част от тяхната допълнителна извънкласна подготовка. Те им дават възможност да усвоят повече знания по любимите си природни науки и то по интересен и практически ориентиран начин.

Сформират се малки групи – до 4 деца

Групите са малки, за да може учителя да отдели много повече индивидуално внимание към всяко едно от децата. Да се научим да работим в екип като повишаме самочувствието на децата на знаещи и можещи млади хора е приоритет за нас.

70% практически занятия

С решаване на много практически задачи, децата лесно затвърждават получените до момента знания.

Квалифицирани преподаватели

Учителят, който води занятията е сертифициран от Тинузавър, след преминато обучение.

Необходимо оборудване

Осигуряваме на учениците цялото необходимо оборудване и компоненти. В цената на курса влизат всички необходими материали, включително и Комплекта за работа. В края на курса те ще си вземат вкъщи запоените и сглобени платки.

Грамота за завършен курс

След като курсът завърши и детето представи своя проект пред публика ще получи грамота от академията за преминато ниво.

Детето ще научи:

Запиши се

След като ни изпратите вашата завка, наш администратор ще се свърже с вас за уточнение на детайлите относно провеждането на обучение.

Къде се намираме

Scroll to Top