Математиката може да бъде интересна и лесна ...
MINECRAFT МАТЕМАТИКА за деца
Школа DSIT Academy
Популярността на компютърните игри нараства всеки ден: деца и дори възрастни могат да седят пред компютъра с часове. Това ви кара да се чудите как можете да превърнете страстта към видеоигрите в обучение?
Тайната на успешното учене е да комбинирате това. което децата обичат, с това. което ще допринесе за тяхното развитие. Основната трудност тук е да заинтересувате момчетата и да запазите интереса им. Какво, ако не легендарната игра Minecraft. ще ви помогне да направите това?!
Minecraft е една от най-популярните и една от най-продаваните видеоигри на всички времена, привличаща огромна игрална общност и предлагаща много възможности за обучение в различни посоки.
Голям брой хора по света използват Minecraft за образователни цели.
Тази популярна компютърна игра се използва и при изучаването на дисциплини като химия, физика, математика и дори история и много други!
Ако искате да запознаете детето си с основите на математиката и да развиете логическо мислене, запишете го за курса .,Математика в Minecraft“. предназначен за деца на възраст от 6 до 8 години. Ще повишим познавателния интерес и интелектуалните способности на децата, така че да се адаптират лесно към училищните натоварвания.
Незабравими присъствени и онлайн занимания за деца в школа по програмиране ДСИТ Академи
Цели на курса
По време на уроците:
Съдържание на учебната дисциплина:
Изберете модул за обучение
Запознайте се подробно с темите, които учениците изучават в нашата школа
БРОЕНЕ, ПОПЪЛВАНЕ, СЪБИРАНЕ И ИЗВАЖДАНЕ | УМНОЖЕНИЕ, ДЕЛЕНИЕ И ДРОБИ |
|
|
ИЗМЕРВАНЕ | ГЕОМЕТРИЯ |
|
|
БРОЕНЕ, ПОПЪЛВАНЕ, СЪБИРАНЕ И ИЗВАЖДАНЕ | УМНОЖЕНИЕ, ДЕЛЕНИЕ И ДРОБИ |
|
|
ИЗМЕРВАНЕ | ГЕОМЕТРИЯ |
|
|
ЧИСЛА И СТОЙНОСТ НА ПОЗИЦИЯТА | СЪБИРАНЕ, ИЗВАЖДАНЕ, УМНОЖЕНИЕ И ДЕЛЕНИЕ |
|
|
ДРОБИ (ВКЛ. ДЕСЕТИЧНИ) | ИЗМЕРВАНЕ |
|
|
ГЕОМЕТРИЯ | СТАТИСТИКА |
|
|
ЧИСЛА И СТОЙНОСТ НА ПОЗИЦИЯТА | УМНОЖЕНИЕ И ДЕЛЕНИЕ |
|
|
ДРОБИ (ВКЛ. ДЕСЕТИЧНИ) | ПРОПОРЦИЯ И ОТНОШЕНИЕ |
|
|
ИЗМЕРВАНЕ | ГЕОМЕТРИЯ |
|
|
СТАТИСТИКА | |
|
БРОЕНЕ, ПОПЪЛВАНЕ, СЪБИРАНЕ И ИЗВАЖДАНЕ
- Четни и нечетни числа
- Броене в стъпки по 2, 5 и 10
- Броене напред и назад до 100
- Представяне на числа
- По-малко от, повече от и равно на 12
- Удвояване и разполовяване
- Решаване на задачи със събиране и изваждане
- Използване на двуцифрени числа
- Числови двойки
УМНОЖЕНИЕ, ДЕЛЕНИЕ И ДРОБИ
- Умножение
- Деление
- Таблици за умножение по 2, 5 и 10
- Удвояване и разполовяване
- Решаване на задачи с умножение и деление
- Какво е дроб?
- Числови дроби
- Половинки и четвъртинки като дроби
- Части от число
- Еквивалентни дроби
ИЗМЕРВАНЕ
- Дължина и височина
- Тегло и обем
- Температура
- Време
- Пари
ГЕОМЕТРИЯ
- Двуизмерни фигури
- Триизмерни фигури
- Различни фигури
- Мотиви
- Редици
- Описване на позицията
- Описване на движението
- Наляво, надясно, напред и назад
- Пълен оборот, четвърт оборот и половин оборот
- Данни и информация
БРОЕНЕ, ПОПЪЛВАНЕ, СЪБИРАНЕ И ИЗВАЖДАНЕ
- Четни и нечетни числа
- Броене в стъпки по 2, 5 и 10
- Броене напред и назад до 100
- Представяне на числа
- По-малко от, повече от и равно на 12
- Удвояване и разполовяване
- Решаване на задачи със събиране и изваждане
- Използване на двуцифрени числа
- Числови двойки
УМНОЖЕНИЕ, ДЕЛЕНИЕ И ДРОБИ
- Умножение
- Деление
- Таблици за умножение по 2, 5 и 10
- Удвояване и разполовяване
- Решаване на задачи с умножение и деление
- Какво е дроб?
- Числови дроби
- Половинки и четвъртинки като дроби
- Части от число
- Еквивалентни дроби
ИЗМЕРВАНЕ
- Дължина и височина
- Тегло и обем
- Температура
- Време
- Пари
ГЕОМЕТРИЯ
- Двуизмерни фигури
- Триизмерни фигури
- Различни фигури
- Мотиви
- Редици
- Описване на позицията
- Описване на движението
- Наляво, надясно, напред и назад
- Пълен оборот, четвърт оборот и половин оборот
- Данни и информация
ЧИСЛА И СТОЙНОСТ НА ПОЗИЦИЯТА
- Стойност на позицията и закръгляне
- Римски цифри
- Отрицателни числа
- Свойства на числата
- Текстови задачи
СЪБИРАНЕ, ИЗВАЖДАНЕ, УМНОЖЕНИЕ И ДЕЛЕНИЕ
- Събиране и изваждане
- Умножение
- Деление
ДРОБИ (ВКЛ. ДЕСЕТИЧНИ)
- Еквивалентни дроби
- Неправилни дроби и смесени числа
- Сравняване и подреждане на дроби
- Събиране и изваждане на дроби
- Подреждане и закръгляне на десетични дроби
- Еквивалентни обикновени и десетични дроби
- Еквивалентност на обикновени, десетични дроби и проценти
- Умножение на дроби
ИЗМЕРВАНЕ
- Мерни единици
- Обиколка
- Лице
- Обем
- Пари
- Време
ГЕОМЕТРИЯ
- Правилни и неправилни многоъгълници
- Двуизмерни фигури
- Триизмерни фигури
- Свойства на правоъгълниците Ъгли
- Изчисляване на ъгли
- Координати
- Транслация
- Отражение
СТАТИСТИКА
- Таблици и разписания
- Хистограми
- Линейни диаграми
ЧИСЛА И СТОЙНОСТ НА ПОЗИЦИЯТА
- Стойност на позицията и закръгляне
- Отрицателни числа
- Смятане наум
- Събиране и изваждане
- Пресмятане и обратни числови изрази
УМНОЖЕНИЕ И ДЕЛЕНИЕ
- Делители, кратни, степени, прости числа
- Умножение и деление наум
- Писмено умножение
- Писмено деление
- Деление с остатък
- Задачи с умножение и деление
- Ред на действията
ДРОБИ (ВКЛ. ДЕСЕТИЧНИ)
- Еквивалентни дроби Части от количества
- Събиране и изваждане на дроби
- Умножение и деление на дроби
- Десетични дроби
- Проценти
- Задачи със смесени дроби, десетични дроби и проценти
ПРОПОРЦИЯ И ОТНОШЕНИЕ
- Мащабиране
- Неравно споделяне
- Формули и уравнения
- Аритметични прогресии
ИЗМЕРВАНЕ
- Обиколка и лице
- Лице на успоредници и триъгълници
- Обем
- Преобразуване на мерни единици
ГЕОМЕТРИЯ
- Двуизмерни фигури
- Триизмерни фигури и развивки
- Липсващи ъгли
- Координати
- Транслация и отражение
СТАТИСТИКА
- Линейни диаграми
- Кръгови диаграми
- Средноаритметично
Запиши се
Някой от принципите, към които се придържаме!
Вие питате, ние отговаряме.
Какво е общото между програмиране и математика?
Логика и Алгоритми:
Програмирането и математиката се основават на логическо мислене и изграждане на алгоритми. В програмирането, програмистите формулират стъпките, които компютърът трябва да следва, за да изпълни дадена задача. Това изисква логическо мислене и способност за структуриране на алгоритми, които са ключови елементи и в математиката.
Аритметика и Операции с Числа:
Основните аритметични операции (събиране, изваждане, умножение, деление) са от съществено значение както за програмирането, така и за математиката. Програмистите често извършват сложни математически изчисления в техните програми.
Анализ на Алгоритми и Сложност:
Математически методи се използват за анализ на ефективността и сложността на алгоритмите в програмирането. Тук математическите концепции като о-големина, анализ на времето и пространството са от съществено значение.
Геометрия в Графиката и Визуализацията:
В програмирането, особено в областта на графиката и визуализацията, математическите понятия като геометрия, тригонометрия и алгебра се използват за рисуване на форми, обработка на изображения и други.
Преобразуване на Проблеми в Код:
Програмистите често трябва да анализират сложни проблеми, да ги разчленят на по-малки части и след това да ги преобразуват в програмен код. Този процес също изисква абстрактно мислене, което е общо с математическото мислене.
Алгебрични и Логически Изрази:
В програмирането се използват алгебрични и логически изрази за формулиране на условия и изчисления. Тези изрази се изграждат чрез използване на математически понятия и правила.
Структуриране на Данни:
В математиката и програмирането се използват подобни концепции за структуриране на данни. Например, в програмирането се използват масиви, списъци, множества и други структури за организиране на информацията, като тези понятия имат отражение и в математиката.
Взаимнодопълващи се науки
Разбирането на математиката може да улесни програмирането, като предоставя аналитични и абстрактни умения, които са от съществено значение в създаването на качествен софтуер. В същото време, програмирането може да улесни разбирането и прилагането на математически концепции чрез конкретни приложения и примери.